ÁSZF
- Szolgáltató adatai
A Társaság cégneve: Painted1 Korlátolt Felelősségű Társaság
A Társaság rövidített cégneve: Painted1 Kft.
Székhely és levelezési cím: 1054 Honvéd utca 8., 1. em. 2.
E-mail cím: info@painted1.com
Telefonszám: 06-20-424-8122
Cégjegyzékszám: 01-09-422821
Nyilvántartó bíróság megnevezése: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 32412981-2-41
- Alapvető rendelkezések
- A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Painted1 Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató vagy Painted1), és a Szolgáltató által a painted1.hu weboldalon, továbbá annak országspecifikus aloldalain keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a painted1.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
- A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország / Lengyelország / Románia / Csehország / Szlovákia / Szlovénia / Horvátország / Görögország / Bulgária / Hollandia / Belgium területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a painted1.hu weboldalon található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Painted1 Webshop vagy Weboldal) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország / Lengyelország / Románia / Csehország / Szlovákia / Szlovénia / Horvátország / Görögország / Bulgária / Hollandia / Belgium területén, amely jelen ÁSZF-ben meghatározott Felek között jön létre.
- A Painted1 Webshopban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
- Az Painted1 Webshop szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül.
- A Felek között a Painted1 Webshopon keresztül megvásárolható termék (a továbbiakban: Termék) megrendelésének visszaigazolásával létrejött szerződés (a továbbiakban: Szerződés), az országspecifikus aloldaltól függően, ahol az Ügyfél a Terméket ténylegesen megrendeli, magyar/ lengyel/ román/ cseh/ szlovák/ szlovén/ horvát/ görög/ bolgár/ holland/ belga nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető.
- A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
- Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalon: https://painted1.hu/
- A Szerződés eltérő rendelkezése hiányában a Szerződésre a jelen ÁSZF-ben foglaltakat kell alkalmazni. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a hatályos magyar jogszabályok rendelkezéseit, kell alkalmazni.
- A Felek kifejezetten elfogadják, hogy az elektronikus levelezés (e-mail) formája megfelel a Felek közötti hivatalos kommunikációnak. A közvetített információk hosszú távú tárolása mindkét fél felelőssége. Az Ügyfél e-mail cím változásából és bármely egyéb technikai hibákból adódó károkért a Painted1 felelősséget nem vállal. Ezen változásokról /működési hibákról az Ügyfélnek a Painted1-t lehetőség szerint haladéktalanul értesítenie kell.
- A Felek jogviszonyára irányadó legfontosabb jogszabályok a következők:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.)
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Elker. tv.)
- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól (Korm. rendelet)
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről (Fogyvéd. tv.)
- 2012. évi LXXXVIII. törvény a termékek piacfelügyeletéről.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
- A jelen ÁSZF 2023. február 01. napjától hatályos és visszavonásig érvényes. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfelet a Painted1 Webshop felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Painted1 Webshop használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Painted1 Webshopon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.
- Az ÁSZF pdf formátumban történő letöltéséhez kattints ide.
- Ügyfél a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő Szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben az Ügyfél más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
- A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Szolgáltatót a vásárláskor megadott adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Ügyfél az esetleges vásárlással kapcsolatos adatváltozásait köteles a Szolgáltatónak bejelenteni. Ügyfél felelős továbbá azért, hogy olyan email címet adjon meg a Painted1 Webshop oldalán, amely tekintetében rendelkezni jogosult.
- A Szolgáltató kizár minden felelősséget az Ügyfél mobiltelefonjában keletkezett károkért, tekintettel arra, hogy a károkozás részletes körülményeiről nincs tudomása és azok keletkezését nem tudja ellenőrizni. A Szolgáltató jótállása kizárólag a Szolgáltató által a Painted1 Webshopon értékesített Termékekre vonatkozik
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
- A Weboldalon megjelenített Termékek kizárólag online rendelhetőek meg. A megvásárolandó Termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a Termékek használatára vonatkozó utasításokat a konkrét Termék információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy a Termék részletes tényleges tulajdonságait a Termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. Ha a vásárlás előtt a Termékkel kapcsolatban kérdés merülne fel, úgy a Szolgáltató ügyfélszolgálata készséggel áll az Ügyfél rendelkezésére. A Szolgáltató által forgalmazott Termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását a Szolgáltató a Termékhez mellékeli. Amennyiben az Ügyfél nem kapja kézhez a Termékkel együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt a Terméket használatba venné – jelezni köteles a Szolgáltató ügyfélszolgálatának, melyet követően Szolgáltató a hiányosságot haladéktalanul pótolja. Amennyiben a Weboldalon található bármely Termék minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatához fordulhat, melynek elérhetősége a 6.14. pontban található.
- Egyes Termékek esetében a Weboldalon lehetőség van a Termék színének, mintázatának kiválasztására. Szolgáltató felhívja az Ügyfél figyelmét arra, hogy a Termékek Weboldalon található adatlapján megjelenített színárnyalat és a valós, kész Termék színe között minimális eltérés lehetséges, mivel a Termékekről készült fotók műteremben, vakuk és professzionális megvilágítás segítségével készültek és az egyes monitorok, kijelzők eltérőképpen jeleníthetik meg az Ügyfél által kiválasztott színárnyalatot.
- A Weboldalról megrendelhető Termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt Termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a Termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén Szolgáltatónak nem áll módjában pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a Termék kiszállítása és átvétele csak ezt követően lehetséges.
- Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldalon felültüntetésre, akkor a Szolgáltató nem köteles a Terméket hibás áron szállítani, még a megrendelés kifejezett elfogadása esetén sem. Ilyen esetekben Szolgáltató felajánlja a Termék helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Ügyfél ezen elállási jogával indokolás nélkül élhet. Hibás ár alatt a Szolgáltató kizárólag azon eseteket érti, amikor a Termékek közismert, általánosan elfogadott áránál nyilvánvalóan (azaz legalább 3 számjeggyel) több vagy kevesebb (pl.: 12,99 Ft, vagy 12.990.000 Ft), vagy nyilvánvalóan hibás "0" Ft-os vagy "1" Ft-os ár szerepel a Weboldalon.
- A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül az Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
- A Weboldalon megjelenített Termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve.
- A Termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség azonban nem kerül felszámításra.
- A Termékek ára a painted1.hu oldalon választott országspecifikus aloldaltól függően az adott országban elfogadott pénznemben kerül feltüntetésre.
- Árcsökkentés alkalmazása esetén a Szolgáltató megjeleníti a Weboldalon eladásra kínált Termék korábbi árát. A korábbi ár a Szolgáltató által az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 napnál nem rövidebb idő alatt alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti a Szolgáltató által a Weboldalon eladásra kínált Termékek vonatkozásában. Ha a termék 30 napnál rövidebb ideje van forgalomban, a korábbi ár a Szolgáltató által egy olyan időszakban alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti, amely nem rövidebb, mint az árcsökkentés alkalmazását megelőző 15 nap. Ha az árcsökkentés mértéke fokozatosan növekszik, a korábbi ár az árcsökkentés első alkalmazása előtti ár. A korábbi ár nem kerül alkalmazásra az általános mennyiségi / értékalapú kedvezményekre és egyéb, nem az árhoz kapcsolódó marketing stratégiákra (pl. vásárlás mellé ajándék, ingyenes szállítás, három kettő áráért, egyet fizet kettőt kap akciók).
- Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja az Ügyfelet az akció feltételeiről és annak pontos időtartamáról. Akció bejelentése esetén Szolgáltató a Weboldalon megjelöli a Termék korábbi, az árcsökkentést megelőzően, meghatározott ideig alkalmazott árát. A korábbi ár a Szolgáltató által egy olyan időszakban alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti, amely nem rövidebb, mint az árcsökkentés alkalmazását megelőző harminc nap. Ha az árcsökkentés mértéke fokozatosan növekszik, akkor a korábbi ár az árcsökkentés első alkalmazása előtti, az árcsökkentés nélküli ár. Ha a Termék harminc napnál rövidebb ideje elérhető a Weboldalon a korábbi ár a Szolgáltató által egy olyan időszakban alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti, amely nem rövidebb, mint az árcsökkentés alkalmazását megelőző tizenöt nap.
- Rendelés menete
- Megrendelés leadására az Painted1 Webshop felületén regisztráció nélkül, a Termék kiválasztását követően a kosár (a továbbiakban: Kosár) használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott Termékeket az egyes Termékekre kattintást követően megjelenő, a Termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba” gomb használatával teheti a Kosarába. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes Termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető („X” ikonra kattintva). Az Ügyfél a megvásárolni kívánt Termék, Termékek darabszámát a Weboldalon állíthatja be. A mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a Kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a “frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Ügyfél frissítheti a Kosár tartalmát.
- Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Weboldalon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a Kosárból az „X” ikonra kattintva).
- Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Pénztár” feliratra kattintva a megjelenő felületen meg kell adnia személyes adatait, szállítási és (amennyiben a számlázási címe attól eltér) számlázási címét.
- A szükséges adatok megadását követően az Ügyfél, amennyiben utánvételes fizetési opciót választ, úgy a “Rendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
- Amennyiben az Ügyfél az azonnali fizetési módok egyikét választja, úgy a szükséges adatok megadását követően a „Bankkártyás fizetés” vagy “Utánvétel” fizetés választását követően a fizetési felületre jut (ide nem értve Hollandiát és Belgiumot, ahol a fizetés ideal klarna segítségével lehetséges), melyen lehetősége van a megrendelés ellenértékét kiegyenlíteni. Azonnali fizetés választása esetén a megrendelés a fizetés megtörténtével minősül elküldöttnek.
- A megrendelés leadása előtte az Ügyfél minden esetben ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve e-mailben jelezheti a Szolgáltató felé egyéb a megrendeléssel kapcsolatos igényeit az info@painted1.com címen.
- Az Ügyfél a Painted1 Webshopban történő vásárláskor az alábbi fizetési módok közül választhat:
- Az Ügyfél Simplepay / Stripe / Utánvételes fizetési módok közül választhat.
- A szállítási költség magyarországi szállítás esetén a honlapon feltűntetett ingyenes szállításra vonatkozó limit értékben vásárolt Termékeknél érvényes és a Termék Kosárba helyezését követően jelenik meg a fizetési összesítőben. A limit érték feletti rendeléseknél a magyarországi kiszállítás ingyenes, azzal, hogy az aktuális szállítási feltételekről és díjakról Szolgáltató minden esetben a Weboldalon tájékoztatja az Ügyfelet.
- Ügyfél e-mail-ben a megrendelés elküldését követően 48 órán belül visszajelzést kap a Szolgáltatótól. A visszajelzés egyrészt tartalmazza annak visszaigazolását, hogy az Ügyfél megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett, másrészt azt, hogy a megrendelést a Szolgáltató elfogadta és azt megerősíti vagy az Ügyfél megrendelését Szolgáltató visszautasítja. Amennyiben a Szolgáltató 48 órán belül küldött visszajelzésében a megrendelést kifejezetten elfogadta, úgy a visszajelzésben megküldi az Ügyfél részére a megrendelésének adatait és a fizetés részleteit. A Felek között a Termékek megvásárlása, illetve értékesítése tekintetében a visszajelzésben megküldött elfogadó nyilatkozattal jön létre jogviszony.
- Amennyiben a megrendelni kívánt Termék nem áll rendelkezésre a megrendelés leadásának idején, illetve a Termék nem beszerezhető a Weboldalon feltüntetett időtartamon belül, vagy a megrendelés egyéb okból nem teljesíthető, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el a Termék megrendelését, amelyről a Ügyfél a visszajelzésben a megrendelés elküldését követően 48 órán belül szintén értesítést kap. A megrendelés visszautasítása esetén bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés elküldését követő 30 napon belül visszatéríti.
- Amennyiben a Szolgáltató által küldött visszajelzés az Ügyfél megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az Ügyfélhez nem érkezik meg, Ügyfél az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és a visszajelzés akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Ügyfélhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
- Szolgáltató tájékoztatja Ügyfelet, hogy amennyiben az Ügyfél megrendelését Szolgáltató a 4.8. pont szerinti visszajelzésében kifejezetten elfogadja, úgy a Felek között a megrendelés tárgyára tekintettel a szerződés létrejön. Abban az esetben, ha az Ügyfél rossz, hibás vagy hiányos e-mail címet adott meg a megrendelés véglegesítése során és erről Szolgáltató az elfogadó nyilatkozatot tartalmazó visszajelzés kiküldésekor hibaüzenet formájában értesül, úgy Szolgáltató ügyfélszolgálata haladéktalanul felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel telefonon és egyezteti adatait, majd amennyiben az Ügyfél arról tájékoztatja Szolgáltatót, hogy vételi ajánlatát továbbra is fenntartja, úgy a javított email címre Szolgáltató újra megküldi az elfogadó nyilatkozatát tartalmazó visszajelzést, melyet a Felek határidőben megtett elfogadó nyilatkozatként fogadnak el. Amennyiben az Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatát telefonon arról tájékoztatja, hogy vételi ajánlatát vissza kívánja vonni, úgy Szolgáltató ennek tudomásulvételéről tájékoztatja e-mailben megküldött üzenetében az Ügyfelet és az esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés elküldését követő 30 napon belül visszatéríti. Amennyiben a visszajelzés az Ügyfél számára azért nem válik hozzáférhetővé határidőben, mert az Ügyfél a levelező fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, úgy a megrendelés kifejezett elfogadását tartalmazó visszajelzés határidőben történő megküldésével a jogviszony létrejön és a Felek kötelesek szerződéses kötelezettségeiket a megrendelésben foglaltak szerint teljesíteni.
- Amennyiben a a már létrejött szerződések tekintetében olyan változás áll be, amely a Termék szállítási határidejére vonatkozó lényeges információt érint (pl. a Termék szállítási határideje meghosszabbodott) , úgy Szolgáltató a nemzetközi ellátási láncok zavarára vonatkozó alapos okkal fenntartja a jogot a szerződés módosítására a szállítási határidő tekintetében. Ilyen esetekben Szolgáltató a szállítási határidőben történt változás felismerését követően azonnal tájékoztatja az Ügyfelet a az új szállítási határidőről. Ügyfelet ilyen esetekben megilleti az elállási joga, melyről Szolgáltató őt e-mail üzenetben értesíti, azzal, hogy amennyiben elállási jogával az Ügyfél nem kíván élni, úgy Szolgáltató a Terméket a megváltozott adatok alapján szállítja le az Ügyfél számára. .
- Adatbeviteli hibák javítása: Ügyfél a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
- Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.
- A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
- A megrendelések feldolgozása és teljesítése, Számlázás
- A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik (hétköznapokon 8-16 óráig). A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés az azt követő napon kerül feldolgozásra.
- Az általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 hét, azzal, hogy Szolgáltató legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltató általi visszaigazolásától számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
- Ügyfél tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldése elektronikus fizetés és utánvét esetén fizetési kötelezettséggel jár.
- A teljesítés időpontjának az az időpont tekintendő, amikor az Ügyfél a szállítótól átveszi a Terméket.
- A Szolgálató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut szállítási költség ellenében szállítja ki az Ügyfél részére. Szolgálató az Ügyfelet a szállítási díjról a megrendelési folyamat során tájékoztatja. A szállítási díj meghatározása a kosárban lévő termékek figyelembevételével történik. A Szolgáltató jogosult az eltérő termékkategóriák (többek között, de nem kizárólagosan: nagyméretű csomagok, kisméretű csomagok) esetén eltérő szállítási díjakat alkalmazni. A Szolgáltató bizonyos kedvezményes időszakokban a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy fuvarozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon vagy az adott Promócióban közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget, vagy a Megrendelés egyébként megfelel a promóció feltételeinek. A feltételek meghatározására a Szolgáltató egyoldalúan jogosult. Amennyiben az Ügyfél olyan terméket is rendel, amely nem érintett az ingyenes szállítással, akkor a Szolgáltató jogosult szállítási díjat felszámítani az adott Megrendeléssel összefüggésben. A szállítási költséggel terhelt megrendelések esetén a fuvardíjat (szállítási költséget) az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló emailben is feltüntetésre kerül. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
- Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy az alábbi futárszolgálatok útján kerülnek a Termékek kiszállításra:
- FedEX
- GLS
- Amennyiben az Ügyfél a 2.2. pontban felsorolt országokon kívül kívánja a terméket házhoz szállíttatani, úgy arra csak kártyás fizetési mód választása esetén van mód. Ilyen eseteben a Szolgáltató futár partnere a FedEX. A szállítási díj a kiszállítás országától függően egyedileg kerül megállapításra, melyről Szolgáltató az Ügyfelet minden esetben előzetesen tájékoztatja.
- Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Felek eltérő megállapodásának hiányában a Szolgáltató a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles az Ügyfél rendelkezésére bocsátani a Terméket. A Szolgáltató késedelme esetén az Ügyfél jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít az Ügyfél jogosult a szerződéstől elállni.
- A megrendelt Termék átvételére személyesen a Szolgáltató telephelyein nincs lehetőség.
- Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés kifizetését követően elektronikus számlát állít ki az Ügyfél által megadott email címére. Az ÁSZF elfogadását követően az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.
- Elállási jog
- Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „fogyasztó”). A fogyasztónak minősülő Ügyfél jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
- a terméknek,
- több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak
az Ügyfél vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított harminc (30) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
- Ügyfél az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Az Ügyfelet az elállási jog az áru kiszállítását megelőző időszakban is megilleti.
- Ha az Ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postai úton vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 6.14. pontjában feltüntetett elérhetőségekre a Szolgáltató részére az elállásra nyitva álló időszak alatt. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozat mintáját jelen ÁSZF 6.16. pontja tartalmazza.
- Az Ügyfelet terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 6.3. pontban meghatározott rendelkezéseknek, illetve a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Ha az Ügyfél a megjelölt határidőig, minden kétséget kizáróan igazolható módon nem küldi meg elállási nyilatkozatát, úgy nem teljesítette az elállási jog gyakorlásához szükséges feltételeket, ezért a Szolgáltatóval kötött szerződése nem kerül felbontásra, a szerződés a Felek között továbbra is hatályban marad.
- Az Ügyfél által gyakorolt elállás esetén, azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az Ügyfél az erre irányuló írásbeli nyilatkozatát az elállási időszak alatt (akár a 30. naptári napon) elküldi a Szolgáltató részére.
- A postai úton történő közlés esetén a postára adás dátumát, az e-mailen keresztül történő közlés esetén az e-mail küldésének időpontját veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. Az Ügyfélnek az elállási nyilatkozatát tartalmazó levelét ajánlott küldeményként szükséges postára adnia annak érdekében, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
- Ügyfél az elállás esetén köteles a megrendelt Terméket késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül a Szolgáltatónak visszaküldeni. A futárszolgálattal történő visszaküldés kizárólag a 2.2. pontban felsorolt országokban érhető el, amennyiben az Ügyfél egy a 2.2. pontban fel nem sorolt országból kíván élni elállási jogával, úgy azt a Termék visszaküldésével teheti meg az általános szabályok szerint.
- A Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni a részére utánvéttel útján visszaküldött Terméket.
- Az elállási jog gyakorlása esetén az Ügyfelet a Termék visszajuttatásával összefüggésben költség nem terheli kivéve a 6.7. pontban felsorolt esetet. Amennyiben az Ügyfél elállási jogával kíván élni köteles a Termék használatát a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékre korlátozni. Abban az esetben, ha az Ügyfél a Termék megvásárlására irányuló szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal eláll, azonban az elállással érintett Terméket annak jellege, tulajdonságai, illetve működése megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használta, a Termékben bekövetkező értékcsökkenésért felelősséggel tartozik. Ezen értékcsökkenéssel arányos összeget a Szolgáltató az elállási joggal érintett Termék vételárának visszatérítése során érvényesíti, azaz ezen összeget a visszatérítendő vételárból beszámítással levonja. Az értékcsökkenés nagysága az elállással érintett Termék jellege, értéke (vételára), valamint a fentiek szerinti használatból eredő kopás/elhasználódás mértéke alapján kerül megállapításra. Továbbá szolgáltató a Termék nem rendeltetésszerű használatból eredő anyagi kár megtérítését is követelheti.
- Nem illeti meg az elállás joga az Ügyfelet olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Ügyfél utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Termék esetében, amelyet egyértelműen a Ügyfél személyére szabtak.
- Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fent megjelölt jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a kifizetett összeget az Ügyfél részére a szállítási díjjal együtt.
- Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Az előbbiek tekintetében a visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.
- Ügyfél elállás esetén köteles a Terméket az előre egyeztetett időpontban, becsomagolva a Szolgáltató által küldött futárnak átadni.
- A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a Termék visszaszállítás céljából átadásra nem kerül a futárnak, vagy az Ügyfél kétséget kizáróan nem igazolja vagy nem szolgáltat bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy a Terméket visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).
- Ügyfél elállási jogával kapcsolatos megkeresésével, vagy egyéb panaszával, kérésével a Szolgáltatót az alábbi elérhetőségeken keresheti meg:
Elérhetőségek:
e-mail: info@painted1.com
levelezési cím:
- A Ptk. 8:1.§ 4. pontja értelmében az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
- Az ügyfél elállási /felmondási jogát gyakorolhatja az ebben a bekezdésben feltűntetett nyilatkozat minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozattal.
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
e-mail:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Az ügyfél(k) neve:
Az ügyfél(k) címe:
Az ügyfél(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt,………………………………..
- Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 30 (harminc) napon belül a Szolgáltató részére valamelyik írásos elállás fogadására alkalmas elérhetőségére.
- Jótállás, szavatosság
Kellékszavatosság
- Milyen esetben élhet az Ügyfél a kellékszavatossági jogával?
Ügyfél a Weboldalt üzemeltető Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
- Milyen jogok illetik meg az Ügyfelet a kellékszavatossági igénye alapján?
Ügyfél – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ügyfél a kellékszavatossági igényét?
Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ügyfél a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ügyfél igazolja, hogy a Terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az Ügyfél által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
- Milyen esetben élhet az Ügyfél a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ügyfél – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
- Milyen jogok illetik meg Ügyfelet termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ügyfél a termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja az Ügyfél. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Ügyfélnek kell bizonyítania.
A Szolgáltató milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A Szolgáltató mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhíjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesítheti. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
- Milyen esetben élhet az Ügyfél a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Weboldalt üzemeltető Szolgáltató jótállásra köteles.
- Ügyfelet milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A Kormány rendeletben meghatározott kötelező jótállás időtartamát az alábbi táblázat tartalmazza. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Amennyiben az Ügyfél a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe úgy a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
Eladási ár
Jótállási idő
10.000 forinttól 250.000 forintig terjedő eladási árig:
1 év
250.000 forint feletti eladási ár esetén:
3 év
- Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Ügyfelet a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
- Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
- Továbbá nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a Termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás vagy elemi kár, természeti csapás okozta.
- Amennyiben Ügyfél a szavatossági jogok gyakorlása körében a kicserélés vagy kijavítás jogával él, úgy azt köteles a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül jelezni, melyet követően Szolgáltató az Ügyfél számára alkalmas napon futárt küld az Ügyfél által megjelölt címre, aki a cserével vagy kijavítással érintett terméke(ke)t visszajuttatja a Szolgáltató részére. Szolgáltató ezt követően megvizsgálja a terméket és értesíti az Ügyfelet a csere vagy kijavítás várható határidejéről. A termékkel kapcsolatos szavatossági jogok gyakorlásának a feltétele csere vagy kijavítás esetén, hogy a Terméket és minden tartozékát Ügyfél hiánytalanul visszaküldje a Szolgáltató részére.
- Amennyiben a kötelező jótállási időtartam alatt a Termék első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a Termék nem javítható, az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató a Terméket 8 (nyolc) napon belül kicserélni. Ha a Termék cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató az Ügyfél által bemutatott, a Termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni
- Ügyfél a jótállásból eredő jogait a jótállási jeggyel érvényesítheti. Szolgáltató a Termékre vonatkozó jótállási jegyet papír/elekrotnikus formában bocsájtja az Ügyfél rendelkezésére a Termék átvételét követő napon.
- Vegyes Rendelkezések
- Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
- Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
- Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
- Szolgáltató és Ügyfél vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
- Ügyfél az ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy amennyiben a Szolgáltató részére személyes adatnak minősülő képet ad át a szerződés teljesítése céljából, úgy azt Szolgáltató a Termék legyártása érdekében az adatkezelési tájékoztatójában foglaltak szerint felhasználhatja.
- Ügyfél kijelenti és szavatolja, hogy a Termék megrendelésekor a Weboldalon a Szolgáltató rendelkezésére bocsájtott fotó, logó, rajz, grafika vagy egyéb terv (a továbbiakban együttesen: Terv) vagy az ennek elkészítéséhez általa felhasznált és szerzői jogi vagy szomszédos jogi oltalom alatt álló műveknek a jogosultja ő maga, vagy a jogosult(ak)tól a megrendelésben foglalt felhasználásra vonatkozó engedélyt beszerezte, ennek következtében a Szolgáltató részére átadott anyagok nem sértik harmadik személyek személyes adatok védelméhez fűződő, szerzői vagy szomszédos jogait, azok felhasználása nem valósít meg jogsértést.
- Amennyiben a Terv elkészítése bármely jogi védelem alatt álló védjegy, logó, mű át- vagy feldolgozásával, vagy már létező védjegy, logó vagy mű felhasználásával valósul meg, úgy Ügyfél vállalja, hogy – amennyiben az az irányadó szerzői jogi védjegyjogi szabályok szerint szükséges – a Szolgáltató által a megrendelésben foglat felhasználással kapcsolatos engedélyeket előzetesen az érintett jogosult(ak)tól beszerzi. Amennyiben bármely harmadik személy a Terméken szereplő Tervekkel kapcsolatban személyes adatok védelméhez fűződő jogok, szerzői jogok, védjegyjogok megsértése miatt Szolgáltatóval szemben igényt kíván érvényesíteni, Ügyfél vállalja, hogy a Szolgáltató helyett teljes mértékig helytáll, és őt teljes körűen mentesíti Szolgáltató erről szóló értestésének kézhezvételét követő 15 munkanapon belül.
- Ügyfél vállalja továbbá, hogy a Tervek Szolgáltató részére történő átadása előtt megszerzi a Terven szereplő személyek, előadók, és egyéb szereplők beleegyezését nevük, képmásuk felhasználására a Szolgáltató által a termék legyártása céljából történő hasznosítása érdekében, egyben szavatolja, hogy a Terv létrehozása során közreműködő személyek a kifejtett tevékenységükre vonatkozóan a felhasználási engedélyüket megadták, így Szolgáltató a Terv felhasználására a termék legyártása érdekében a megrendelésben foglaltak szerint maradéktalanul jogosult. Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató jogosult saját belátása szerint a Terveket visszautasítani és a Termék legyártását megtagadni, amennyiben a szerzői jogok megsértésének vagy védjegybitorlásnak a gyanúja merülne fel. A megrendelés ilyen okból történő törlése esetén Ügyfél semmilyen további igényt nem jogosult érvényesíteni Szolgáltatóval szemben.
- Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
- Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
- A Painted1 Webshop weboldala olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
- Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
- Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
- Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
- A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
- A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
- A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
- Panaszkezelés rendje
- A Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, az Ügyfél teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben az Ügyfélnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti 6.14. pontbeli e-mail vagy levelezési címen közölheti Szolgáltatóval.
- Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 (harminc) napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját Szolgáltató köteles megindokolni. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
- Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára.
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál
Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Az illetékes kormányhivatalok listája a https://www.kormanyhivatal.hu oldalon elérhető.
- Békéltető testület
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testület elérhetősége:
Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.
- Határon átnyúló jogviták
Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják az alábbi linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon az Ügyfél beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
- Bírósági eljárás
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Visszaküldés és visszatérítés
Ha mégsem tetszik a termék, vagy valamiért nem vagy vele megelégedve, 28 napon belül lehetőséged van a termék visszaküldésére. Kérlek, a terméket az összes tartozékával együtt küldd vissza!
MIT KELL TENNED?
1. Ha bármilyen okból nem vagy elégedett a rendeléssel, kérlek írj egy üzenetet az info@painted1.com-ra!
2. Add fel postán vagy futárszolgálattal a csomagot!
3. Amint megérkezett a küldemény, 14 napon belül indítjuk a visszafizetést.
Visszaküldési címünk:
1062 Budapest, Andrássy Út 74. 3. emelet, 14-es csengő
Kérlek, a futárszolgálatnak add meg az info@painted1.com email címet és a +36205703831 telefonszámot, hogy a csomag mindenképp visszaérkezzen hozzánk.
A díjfizetés köteles csomagokat nem áll módunkban átvenni!
Budapest, 2023. Október 14.